Blogini lukijat!

perjantai 25. helmikuuta 2011

eilen oli kpp

Moro, eilen oli KPP eli kultapandapäivä jee vänkö oli eilen kivaa sori ku en ehtiny ottaa ku yhen tälläsen kuvan jossa järkkäsin bileet ja sinne tuli mun lisäks vaan yks panda.KÄÄK!Se kuva on poistunu mun koneelta sori.Kertokaa kommenteissa mitä te kerkesitte tehä eilen ja nyt oikeesti MÄ LOPPAAN jos tähän kisaan ei osallistu ainaki 4 pandaa tässä viel ohjeet ne kyl näkee tosta viime postauksestakin. Päätin tehä tälläsen suunnittele oma pokopets-kisan. Ohjeet: lähetä viesti osoitteeseen maski10@wippies.fi ja kerro viestissäsi pokon luonne, harrastus, lempi ruoka ja mitä se tykkää tehdä ja tietenkin liitä viestiisi myös kuva pokostasi voit piirtää sen koneella tai käsin.
Toivottavasti ymmärsitte.
Palkinnot:
 1.sija=200 pandakolikkoa
2. sija=150 pandakolikkoa
3. sija=100 pandakolikkoa
-maski
Moidoo!

5 kommenttia:

  1. Moi, hyvä että kuva kelpas! Oliko siellä yläkuvan säädoissä semmonen, että sen voi sovittaa näkyyn kokonaan? Jos ei, niin voin vähän pienentääkin sitä, että mahtuu kaikki katsojat! XD

    VastaaPoista
  2. Ei ollu tai en anakaan huomannu

    VastaaPoista
  3. Oooki. Laitoin kuvan uusiks mun blogiin 930 pikseliä leveänä, jos haluat kokeilla kopsata sen vielä.

    VastaaPoista
  4. voiko omasta lemmikistä laittaa kuvan ja kertoo sn luonteesta ku mun koopa kilpikonna ois hyvä poko :D

    VastaaPoista
  5. NO VOI MUTTA SINUN TÄYTYY PIIRTÄÄ SE ITSE.

    VastaaPoista

Jee, kommia näistä ma tykkään!